Recurs formatiu
Guia de brànding territorial per a ens locals. Estratègies de marca territori

La guia és una eina de governança participativa pensada per cobrir el buit que hi ha a casa nostra entre el pensament estratègic i els marcs de comunicació. El nexe d'unió són els valors, i el brànding es converteix en un procés per dotar els territoris de significats.
La guia reflexiona primer sobre la marca com un art. Aborda tot seguit diferents tipus de marca territorial (de territori, turístiques, de ciutat, de producte, etc.) i presenta els objectius estratègics del brànding així com els seus beneficis i riscos. Els darrers capítols es dediquen a la participació, la comunicació i l'avaluació. A més, el document ofereix els aspectes clau per gestionar una marca de territori, un glossari i bibliografia de referència.
Un aspecte destacat de la guia és que inclou 13 estudis de cas, cadascun amb una fitxa descriptiva: Barcelona és molt més, Galicia Calidade, Medellín, Provence, Slow City...

Tipus de recurs:
Guia de projecte o servei
Format:
PDF
Promotor:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Tècnic especialista Desenvolupament Econòmic i Turisme Tècnic gestió programes promoció econòmica i ocupació Projectes estratègics de desenvolupament econòmic local

Recursos relacionats