Acció formativa del BAF
Màrqueting Digital (aprenentatge mòbil)
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
· Aquesta formació es realitzarà a través del mòbil a través l'App Snackson. El participant rebrà un correu electrònic previ a la data d'inici de la formació amb un enllaç per activar el seu compte. Haurà d'establir una contrasenya i posteriorment descarregar i accedir amb el seu email i contrasenya.
Modalitat:
Microaprenentatge
Canal:
En línia
Durada:
3.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   3.00 h
Nombre de participants:
Mínim 80
| Òptim  
150
| Màxim  
250
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Col·lecció: Microcursos
Objectius

· Els objectius d'aquest curs de màrqueting digital són proporcionar als participants els coneixements i habilitats necessàries per aplanar el camí cap a l'èxit en el món digital, abordant temes com les 4P del màrqueting, estratègies de màrqueting per correu electrònic, SEO i SEM, màrqueting de continguts, storytelling i l'ús eficaç de les xarxes socials.

Continguts
· Venda vs. màrqueting
· Les 4P del màrqueting
· Pla anual de màrqueting digital (PAM)
· Estratègies i tàctiques
· Màrqueting per correu electrònic
· SEO y SEM
· Màrqueting de continguts
· Storytelling
· Xarxes socials
Metodologia d'impartició
· Els continguts consten de material didàctic en petites píndoles que es van alliberant de forma diària en els dispositius mòbils de cada alumne. Aquest material es presenta en esquemes, text i vídeos de curta durada. Si l'usuari té activades les notificacions en el seu telèfon, se l'informarà mitjançant una notificació push al moment que hi hagi nou contingut disponible. Per a una adequada comprensió i assimilació dels continguts que componen el curs és convenient que l'alumne dediqui temps diàriament, realitzant d'aquesta forma un seguiment de la formació adequada, la qual cosa li permetrà un major aprofitament.
Metodologia d'avaluació
· L'alumne haurà de completar el 100% de les pantalles del curs.