Acció formativa del BAF
Intel·ligència emocional i atenció al client (aprenentatge mòbil)
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Aquesta formació es realitzarà a través del mòbil a travès l'App Snackson.El participant rebrà un correu electrònic previ a la data d'inici de la formació amb un enllaç per activar el seu compte. Haurà d'establir una contrasenya i posteriorment descarregar i accedir amb el seu email i contrasenya.
Modalitat:
Microaprenentatge
Canal:
En línia
Durada:
1.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   1.00 h
Nombre de participants:
Mínim 80
| Òptim  
150
| Màxim  
250
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Col·lecció: Microcursos
Objectius

· Saber com conduir les emocions pel camí més adequat per tal d'equilibrar-les.
· Conèixer els diferents tipus d'emocions.
· Saber com afrontar una situació en les seves diverses formes.
· Exercitar l'empatia.
· Preparar-se per ser capaços d'entendre el que l'interlocutor transmet.
· Practicar l'atenció personalitzada.

Continguts
· Intel·ligència emocional.
· Tipus d'emocions.
· Atenció al client.
· Clients.
· Tracte personalitzat al client.
· Identifica les emocions secundàries.
· 4 blocs de la intel·ligència emocional.
· Components de la intel·ligència emocional.
· Emocions contagioses.
· Afrontar una situació amb diferents tipus de clients.
· Emocions negatives.
· Reuven Bar-On.
· L'efecte de la negativitat.
· 3 emocions positives per cada 1 negativa.
· Les persones emocionalment intel·ligent.
Metodologia d'impartició
Els continguts consten de material didàctic en petites píndoles que es van alliberant de forma diària en els dispositius mòbils de cada alumne. Aquest material es presenta en esquemes, text i vídeos de curta durada. Si l'usuari té activades les notificacions en el seu telèfon, se l'informarà mitjançant una notificació push al moment que hi hagi nou contingut disponible.Per a una adequada comprensió i assimilació dels continguts és convenient que el participant dediqui temps diàriament, realitzant d'aquesta forma un seguiment de la formació adequada, la qual cosa li permetrà un major aprofitament.
Metodologia d'avaluació
L'alumne haurà de completar el 100% de les pantalles del curs.
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Tècnic especialista Més d'una àrea Director programa Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Tècnic especialista Més d'una àrea Responsable Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic assessor Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió Orientació de servei a la ciutadania