Acció formativa del BAF
Comunicació empàtica (AutoAcredita't)
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Aquesta activitat autoformativa i voluntària s'ha de realitzar fora de l'horari laboral.
Modalitat:
Prova d'acreditació
Canal:
En línia
Durada:
2.50 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   2.50 h
Nombre de participants:
Mínim 150
| Òptim  
200
| Màxim  
250
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Col·lecció: AutoAcredita't
Objectius

Aprèn i autoacredita't amb aquest recurs formatiu digital i responent un qüestionari d'avaluació.
Amb aquest recurs aprendràs les claus per a la comunicació empàtica, desenvolupant les eines necessàries per establir relacions basades en l'aprenentatge i entrenament del llenguatge assertiu i la gestió emocional pròpia i aliena, factors clau per aconseguir unes òptimes habilitats comunicatives.

Continguts
1. Principis de comunicació i empatia
2. Competències comunicatives
3. Competències emocionals
4. Comunicació assertiva
5. Capacitat dialògica
6. Comunicar per resoldre conflictes
Metodologia d'impartició
Per accedir als continguts el participant utilitzarà de forma autònoma un recurs formatiu digital que trobarà dins l'aula virtual del campus Formadiba. El participant visualitzarà el material segons el seu propi ritme d'autoaprenentatge.
Metodologia d'avaluació
L'avaluació es farà responent a un qüestionari breu, dins l'aula virtual del campus Formadiba.
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Tècnic especialista Més d'una àrea Director programa Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Tècnic especialista Més d'una àrea Responsable Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic assessor Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió Orientació de servei a la ciutadania