Planificació i programació de la docència
Competències tècniques específiques o sectorials
Definició
Dissenyar, orientar i desenvolupar continguts, activitats de formació i d'avaluació, i altres recursos vinculats a l'ensenyament-aprenentatge, aprofitant les relacions amb l'entorn (social, cultural, familiar, etc.), valorant els resultats i elaborant propostes de millora.
La competencia implica ...
Eines per al disseny, planificació i gestió del currículum.
Elaboració del pla docent i de la programació de la formació.
Elaboració i coordinació del pla docent del centre.
Metodologies amb enfocament globalitzat (en el disseny i programació de la formació).
Atenció a la diversitat dels alumnes (en el disseny i programació de la formació).
Desenvolupament de les capacitats dels alumnes.
Eines necessàries per a l'observació i documentació pedagògica.
Disseny d'un pla d'avaluació inicial (diagnòstica), formativa (de procés) i sumativa (final).
Elaboració del pla docent i de la programació de la formació.
Elaboració i coordinació del pla docent del centre.
Metodologies amb enfocament globalitzat (en el disseny i programació de la formació).
Atenció a la diversitat dels alumnes (en el disseny i programació de la formació).
Desenvolupament de les capacitats dels alumnes.
Eines necessàries per a l'observació i documentació pedagògica.
Disseny d'un pla d'avaluació inicial (diagnòstica), formativa (de procés) i sumativa (final).
Nivells
3 Recursos formatius
Medi ambient
PDF
Gerència de Serveis de Medi Ambient
Medi ambient
PDF
Gerència de Serveis de Medi Ambient
Educació
Vídeo
Gerència de Serveis d'Educació