Acció formativa del BAF
L'experiència d'usuari a les biblioteques: noves estratègies de comunicació
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits:
Curs destinat prioritàriament a biblioteques amb RFID.
Modalitat:
Taller
Canal:
Presencial
Durada:
12.00 h
| Presencial   12.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 12
| Òptim  
15
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Objectius

Conèixer i aplicar les tècniques de comunicació més adients per comunicar amb els usuaris de forma àgil i eficaç, aconseguint una experiència satisfactòria a la biblioteca.

Continguts
· El treball en equip i la gestió eficaç del servei a l'usuari.
· Tècniques de comunicació assertiva.
· Creació de la connexió emocional amb els clientes. Us eficaç de l'empatia.
· Eines i instruments de la comunicació no verbal.
· Gestió de les incidències. Com aconseguir fidelitzar a través de les queixes.
· Noves formes de comunicar amb la ciutadania.
Metodologia d'impartició
Seminari productiu. Sessions on es desenvoluparan habilitats professionals i s'aplicaran tècniques de comunicació, a través d'un enfocament metodològic de learning by doing, amb una proposta de treballs individuals i en grup. Aprenentatge de caire vivencial.
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Tècnic especialista Cultura Bibliotecari xarxa Orientació de servei a la ciutadania