Acció formativa del BAF
Gestiona les teves interrupcions
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Taller
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
12.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   6.00 h
Nombre de participants:
Mínim 8
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Objectius

· Identificar les interrupcions externes.
· Gestionar les interrupcions internes (autointerrupcions).
· Desenvolupar un pla d'acció d'introducció i de modificació d'hàbits.

Continguts
· Les interrupcions
· Els lladres de temps
· Interrupcions internes versus interrupcions externes
· Interrupcions externes. Rituals d'equip. Mapa d'interrupcions 360. Gestió de les autointerrupcions.
· Interrupcions internes. Hàbits. El cicle de l'hàbit. Palanques de canvi. Lleis del temps. Tecnoestrès i interrupcions produïdes per la tecnologia. Tractament de les interrupcions internes.
· Pla d'acció d'introducció i de modificació d'hàbits. Com canviar el teu entorn. Dissenyar un pla de millora.
Metodologia d'impartició
Es combina les sessions de videoformació amb el treball autònom que es desenvoluparà a l'aula virtual de Moodle. La dinàmica de les sessions de vídeoformació serà molt participativa, alternant l'explicació teòrica amb petits treballs de grup, converses i altres formes de participació. Pel que fa al treball a l'aula entre sessions consistirà en la lectura i visionat de materials per posar en comú les aportacions, la complimentació d'alguns materials de suport al diagnòstic i en la redacció d'un pla de millora.
Metodologia d'avaluació
L'avaluació tindrà en compte la participació en les activitats proposades (tant en les sessions de videoformació com a l'aula virtual), així com en l'elaboració del Pla de millora que ha de ser factible en l'entorn laboral de cadascun dels participants.
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió Efectivitat individual