
· Enfortir les habilitats de lideratge per dirigir equips de manera efectiva i motivadora.
· Millorar la capacitat de presa de decisions estratègiques i tàctiques.
· Desenvolupar competències en la gestió del canvi per liderar processos de transformació.
· Promoure el desenvolupament d'habilitats de comunicació efectiva.
· Fomentar la col·laboració entre els participants per aconseguir els objectius de l'organització.
· Proporcionar eines i tècniques de gestió per optimitzar els recursos disponibles.
· Sensibilitzar els participants de la importància de la innovació i la creativitat en l'àmbit de la gestió pública.
· Reforçar el coneixement sobre les polítiques públiques i marcs legals que regulen l'activitat administrativa.
· Potenciar la capacitat d'anàlisi i resolució de problemes, amb eines conceptuals.
· Fomentar una cultura d'aprenentatge continu i desenvolupament professional, incentivant els participants a actualitzant-se en temes rellevants per a la gestió pública.
· Ètica pública i integritat institucional.
· Rol directiu i habilitats directives.
· Disseny, implementació i avaluació de polítiques públiques.
· Direcció de projectes i gestió per processos.
· Direcció de persones i desenvolupament d¿equips de treball.
· Planificació estratègica aplicada.
· Normativa, organització, competències i procediment administratiu.
· Compra pública: una eina per millorar el servei públic.
· Gestió pressupostària.
· Control financer.
· Transformació digital.
· Comunicació estratègica.
· Innovació pública.
També caldrà l'elaboració d'un treball/cas pràctic sobre un tema escollit pel participant i enquadrat dins la temàtica del curs, amb una ponderació del 50% restant sobre la nota final.
La superació del curs donarà dret al títol de Curs d'especialització universitària amb un reconeixement de 12 crèdits ECTS per part de la UAB.