Acció formativa del BAF
Autolideratge: liderar des del JO
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Taller
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
8.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   2.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Objectius

· Entendre quina ha estat la cadena d'emocions sorgides del post-confinament per ser-ne conscients.
· Identificar quines respostes hi hem donat: quins pensaments, expressions i accions han configurat el nostre comportament.
· Reflexionar sobre l'actuació que hem tingut i extreure'n experiències per a aprenentatges futurs.
· Conèixer i entrenar tècniques que ens permetin fixar moments de recolliment, creativitat i pensament que reforçaran la nostra actitud positiva.

Continguts
1. Emocions i aprenentatges.
· Espai per sentir i buidar.
· Expressar; digerir; mantenir un diàleg entre el pensament, l'emoció i l'acció.
· Aprendre.

2. La transició del canvi.
· Entendre el procés pel qual estic transitant.
· Les tres fases de transició del canvi.

3. De què m·he de desprendre?.

4. La zona neutral: reordenament crític.

5. El nou inici.
· Circuïts regeneradors: la conversa sostinguda i sanadora del sistema.

6. Construir una nova normalitat.
· Recuperar la identitat del col·lectiu: Valors i fortaleses.
· Visualitzar els aprenentatges i transmetre'ls per consolidar-los.
· Crear una visió de futur que ens reforci com a equip.
Metodologia d'impartició
Les sessions de videoformació alternaran la teoria i la pràctica, amb proposta d'activitats que contribuiran a adquirir els continguts proposats.
A l'aula virtual es treballarà l'aplicació pràctica dels continguts treballats en les videosessions. Els participants hauran de lliurar un pla de millora personal que serà guiat des de l'aula virtual per part del docent.
Metodologia d'avaluació
En acabar l'acció, caldrà fer un pla de treball de millora personal . El treball estarà guiat pel docent.
A més, caldrà que els participants tinguin una actitud activa a les sessions de videoformació que seran dinàmiques.
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió Efectivitat individual